Programma
Maandag 23 november 12.00-13.30 uur
Locatiepraat
Op bezoek bij…
- Culitour en Landhuishotel de Bloemenbeek (Raymond Strikker)
- De Wilgenweard (Herman Pronk)
Inspiratiepraat
- Flipthinking in times of turmoil: Nicholas Hall, oprichter Digital Tourism Think Tank.
Regiopraat
- Sessies per regio van Overijssel, in de regiosessie van uw keuze (zie het aanmeldformulier) wordt u bijgepraat over de actualiteiten per regio. MarketingOost.
Dinsdag: 24 november 12:00 - 13:30 uur
Locatiepraat
Op bezoek bij…
- Taman Indonesia (Marlisa Wareman)
- De Boergondiër/Circo Lodge (Jolanda Theisens)
Inspiratiepraat
- Perspectief Bestemming Nederland 2030: Nu belangrijker dan ooit, Jos Vranken, algemeen directeur NBTC Holland Marketing.
VisitOostpraat
Overijssel. Overheerlijk On-Nederlands.
VisitOost.nl
Via VisitOost.nl vermarkten we Overijssel. Overijssel heeft veel te bieden. Stad en Land, cultuur én natuur. Waar andere provincies vaak bekend staan om één eigenschap, heeft Overijssel een ongelooflijk divers en onbekend aanbod. Het aanbod van Overijssel is vaak on-Nederlands en wordt daardoor het ontdekken waard.
Hoe wij dat doen? Dat ziet en hoort u tijdens onze VisitOostpraat.
Alice Voorhorst, Manager Branding MarketingOost
Woensdag 25 november 12:00 -13:30 uur
Locatiepraat
Op bezoek bij…
- Kamper Events (Jos Hogenbirk)
- Museum de Fundatie (Ralph Keuning)
Inspiratiepraat
- Gelukkige gasten in tijden van sociale afstand, Merlijn Pietersma, Leisure Strateeg, ZKA Strategy.
Kennispraat
Welke kans ziet u voor Overijssel?
De kansenkaart visualiseert data over de vrijetijdseconomie van Overijssel. Doel? Nieuwe mogelijkheden ontdekken voor de ontwikkeling van gebieden en aanbod. Deze sessie geeft een inkijkje in deze nieuw ontwikkelde kansenkaart en wat u er allemaal mee kan!
Wieteke Kalkema, adviseur Kennis en Onderzoek MarketingOost
Donderdag 26 november 12:00-12:45 uur
(met een extra uitzending om 10:00 -10:45 uur)
De MarketingOost Symposiumshow
Opgenomen bij Mooirivier Hotel en Congres in Dalfsen, onder leiding van André van der Zee praten we door over het thema van deze week met:
- Roy de Witte, gedeputeerde provincie Overijssel
- Conrad van Tiggelen, directeur Strategy & Branding, NBTC Holland Marketing
- Tim Lammers, ondernemer Kibeco
- Margé Hans, Restaurant De Rheezerbelten
- Evelyn Borgsteijn, directeur-Bestuurder MarketingOost